1. A megoldandó problémák
A) Esettanulmány
- Transzparencia növelése a megmagyarázható időablak szélesítésével
- Azonos típusú gépek folyamatai közötti különbségek feltárása
- Problémás lépések felismerése, szűk keresztmetszetet képző események azonosítása
- Késések okának felderítése üzenetháló vizsgálatával
B) Esettanulmány
- A géphasználati rend és a karbantartási tevékenység ellenőrzése
- Gépek karbantartásának optimalizálása (predikció és erőforrásigény csökkentés)
2. A szervezet alapadatai
Szervezet neve: EPIC InnoLabs Kft.
Székhelye: 1111. Budapest, Kende utca 13-17.
Kapcsolattartó neve, beosztása: Nick Gábor
3. Értékláncban betöltött szerep
Kutatás, fejlesztés / Mérnöki tevékenység / Tervezés
4. Fejlesztési fázis
Kutatás-fejlesztési fázis, ill. Teszt / demonstrációs fázis
5. Rövid leírások
A) Apollo Tyres
A világ egyik vezető gépjármű abroncs gyártó cége keresett meg minket.
A megoldás: Big data elemzés. Hiányzó adatok feltárása matematikai optimalizálással. Lineáris programozási modell alkalmazása.
Eredmények: Termeléstervezést és -ütemezést segítő ajánlórendszer, amely megtalálja adott terméktípushoz a legjobban teljesítő gépet.
Egy reaktív eszköz, mellyel adott időablakról vagy terméktípusról megtudhatjuk, hogy:
- Mi okozta a jelenlevő késéseket?
- Hogyan különbözik a gépek teljesítménye?
- Milyen információt rejt az üzenetháló?
B) HITACHI
A Hitachi Europe Automotive and Industry Laboratóriuma fordult hozzánk.
A megoldás: Adatelemzés és szimuláció.
Eredmények: Kompakt optimalizálási munkafolyamat az intelligens karbantartás tervezéséhez és ütemezéséhez. A megvalósított alkalmazás teljes mértékben támaszkodik a nyílt forrású technológiákra. Kombinált karbantartási tervezés és ütemezés a maximális eszközhatékonyság érdekében.
6. Külföldi referenciával rendelkeznek?
Igen
7- Ipar 4.0 alkalmazást bemutató videó rendelkezésre áll?
Nem
Hivatkozások, linkek